Remove this ad

Lead

Nov 8 09 6:46 AM

Tags : :

Ameno
Country: France, Ariege departement
Places: memorial monument in "The field of the burned" below the castle Montsegur
People: Leonore Confino

Mother
Country: Greece, Island of Santorini (Thira)
Places: Church on the rock of Scaros near the town of Imerovigli
People: Irene Bustamante

Enae Volare Mezzo
Country: France
Places: French Alps
People: Irene Bustamante, Pierre Boisserie

Misere Mani
Country: Morocco, Souss-Massa-Draa region
Places: City of Ouarzazate, the kasbah of Ait Benhaddou

Divano
Country: Czech Republic, Prague, Mala Strana
Places: The Charles Bridge, Library of Strahov Monastery

Infanati
Country: Spain, Almeria
Places: Hotel Balneario Sierra Alhamilla (?)

The Mass
Country: France, Dordogne department
Places: Beynac castle

Looking for something
Country: USA, New York
Places: Times Square, Radio City Music Hall (Manhattan)
People: Filippa Hamilton

Reborn
Country: Morocco (Souss-Massa-Draa region), Belgium 
Places: The kasbah of Ait Benhaddou (?), Tunnel in Brussels, Cinquantenaire Arch
People: Racha Rizk, Yvana

Prayers
Country: Morocco (Souss-Massa-Draa region), Saudi Arabia, Italy, Israel
Places: The kasbah of Ait Benhaddou (?), The Holy Kaabah in Mecca, Saint Peter's Square in Vatican City, Wailing Wall in Jerusalem 
People: Racha Rizk, Dalai Lama, Pope John Paul II, Martin Luther King

---
Yes, i want to reborn an old topic that i once started on official forum.

+eRa+ forever!

Quote    Reply   
Remove this ad
Remove this ad

#3 [url]

Nov 8 09 8:29 AM

Irene Bustamante continued her dancing career. In 2005 she was not only a dancer, but a choreographer in the movie "Monógamo sucesivo". In 2007 she participate in chilean version "Dancing with the stars" ("El Baile" on TVN) and won the first place in 3rd season with her dance partner chilean actor Francisco Reyes. In 2008 she again danced in this show, with Sergio Vargas (ex-football player), but they didn't take any place.

About Pierre nothing...

+eRa+ forever!

Quote    Reply   

#10 [url]

Dec 8 09 10:54 AM

It's Pierre Boisserie in both videos.

+eRa+ forever!

Quote    Reply   
Remove this ad

#12 [url]

Jan 6 10 4:58 AM

Hy everyone I am new here. I am a fan from Rumania and I saw that to find information about ERA is a dificult work.
I search information about Irene B on www.google.cl and I found new picture with her :

http://www.yofui.com/?IdEvento=1406&IdFoto=74775

http://www.yofui.com/?IdEvento=1366&IdFoto=70528

http://200.24.235.2/tell.cl/antofagasta/index.php?module=My_eGallery&do=showpic&pid=4954&orderby=titleA

What do you thing? Is she or not ?

Quote    Reply   

#16 [url]

Feb 15 10 2:52 PM

Hello, Recently Pierre Boisserie accept to "add me" (With my real identity) on Facebook. I am french and now I know his great carrier.

On Facebook Pierre say :

De 1977 à aujourd'hui

"j'ai commencé ma carrière au sein des BALLETS DE MARSEILLE ROLAND PETIT, où j'ai eu mon premier emploi de soliste avec le rôle de Christian dans Cyrano de Bergerac.
Par la suite j'ai été régulièrement invité comme 1er danseur par les BALLETS DE L OPERA DE MARSEILLE, LE GRAND THEATRE D AVIGNON, le CAPITOLE DE TOULOUSE et le GRAND THEATRE DE BORDEAUX.
Parallèlement j'ai commencé à enseigner d'abord pour l'ECOLE DE DANSE de l'Opéra de Marseille, puis pour le centre Ligne et espace de N.C PERREAU à Aix en Provence.
Avec la Troupe de l'Aventure j'ai participé à la chorégraphie 2 ballets théâtres mis en scène par M.TAMBUTE et produits par le THEATRE DE L OLIVIER D ISTRES ; "La légende de l'homme pierre" juste pour mes solos , et "Exorior" , spectacle pour lequel j'ai pris en charge la totalité des chorégraphies.
En 1990 j'ai rejoint la Compagnie des BALLETS REDHA dont j'ai interprèté tous les spectacles scéniques, télévisuels et cinématographiques jusqu'en 2000.
J'ai assisté Redha pour de nombreuses créations dont celles pour le HET NATIONAL BALLET D AMSTERDAM et le SAN FRANCISCO BALLET.
J'ai aussi travaillé le chant et j'ai fait partie , en tant que chanteur , des comédies musicales "Mayflower 96" E.CHARDEN/ C. BLUE/ REDHA et "Le Manège de glace" M.LANDOWSKI/ J.L REVOL / J.F DUROURE.
Choisi pour incarner l'image masculine du groupe ERA j'ai interprète le principal protagoniste dans les 3 clips;"Enae volare" "Divano" "The mass" et pour qui j'ai fais toute la promotion internationale dans des visuels de KAMEL OUALI.
Entre 2001 et 2007 j'ai été le 1er assistant de la comédie musicale "ROMEO & JULIETTE" Redha/ Presgurvic, que j'ai remontée et supervisée à ANVERS, aux PAYS-BAS, à MOSCOU, à VIENNE et à SEOUL.
J'ai aussi travaillé avec la chorégraphe ANA YEPES; entre autre rôle d'Escamillo dans le Carmen d'ALFREDO ARIAS.
Après avoir reçu une dispense pour l'obtention du D.E en raison de la renommée particulière pour les options Classique et jazz, je me suis occupé de la formation au sein du CENTRE DE FORMATION DE NANTES, j'ai animé des stage AFDAS et j'ai fait partie de nombreux jurys ; à PARIS, LYON, AIX et BORDEAUX.
Etant toujours sur Paris je chorégraphie et mets en scène , très souvent en collaboration avec M.L Philippon , pour des événementiels; VUITTON, CARTIER, PEUGEOT, VEUVE CLICQUOT, ALCATEL, LOREAL, PIAGET, DOUGLAS, MAXIM'S, CHANTELLE , PRINTEMPS HAUSSMANN, BNP-PARIBAS, LA MAISON DE LA FRANCE, GRAND PRIX STRATEGIE DE LA PUBLICITE 2008 .
Dernièrement , toujours en collaboration avec M.L Philippon je viens de faire la chorégraphie de "GRAN VARIETA BRACHETTI", le dernier spectacle d'ARTURO BRACHETTI actuellement en tournée.
En 2009 j'ai, avec 3 autres chorégraphes, fait les chorégraphies pour le 40 ème anniversaire de la révolution Libyenne .Evénement qui a permis à 300 danseurs et acrobates venus de Paris de se produire sur une des tructures scéniques les plus importantes au monde.
Je reprends le rôle de mon personnage au sein du projet musical d'Eric Lévi ; "ERA" afin de tourner le clip du dernier album ERA CLASSIC sorti en Novembre 2009."

Click here to view the attachment

Quote    Reply   

#19 [url]

Apr 19 10 1:21 PM

Guy Protheroe Profile on Facebook:

http://www.facebook.com/profile.php?id=536676052&v=wall#!/profile.php?id=536676052&v=wall

I don;t know if this is already post it, not find it...

Jesús Rodríguez, México

Quote    Reply   
Remove this ad
Add Reply

Quick Reply

bbcode help